Un missatge de suport amb propostes

Voldria fer-vos una proposta que pense que pot ser interessant: Tallers de ciència aplicada a la cuina. Es poden explicar quina base (si es que existeix) tenen les elaboracions culinàries: perquè cal tindre els cigrons en aigua, quan es tira la sal a la carn, abans o després de fregir-la? pq un flam queda més bo quan es fa a menys de 100ºC?…

Sóc llicenciada en Química i vaig fer una estància de 3 mesos en la Fundació Alícia (lloc interesantíssim de visitar, això si un poc lluny a Manresa: http://www.alicia.cat/) em va agradar tant l’experiència que l’any passat vaig començar un màster en ciència dels aliments a la UPV. Es cert que ara vaig liadísima per que és l’últim any, però quan acabe (si tot va bé juny -juliol) si que tindria temps per a preparar millor un curs com aquest.

No sé ben bé com funciona açò, però em sembla una molt bona idea i m’agradaria poder participar (encara que tarde uns mesos).

Doncs res, espere que vaja bé el projecte, molta sort i ànim!

Quant a Carles Monclus
Professor d'intervenció sociocomunitària. Interessat especialment per l'àrea de l'animació sociocultural, la intervenció cultural i les TIC

One Response to Un missatge de suport amb propostes

  1. Josep escrigué:

    em sembla una proposta interessantíssima!
    Si arribeu a posar-la en marxa, jo seria un dels interessats a assistir-hi amb molt de gust.
    salutacions cordials!

Deixa un comentari

